Podłączenie Radia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • brodamp
    Classic
    • 2010
    • 6

    Podłączenie Radia

    Zamieszczone przez Maicroft
    Saszka, Jakis czas temu zamiescilem wykres z hamowni przed i po modzie na paliwie wlasnie z LukOila, wynik byl taki, ze jakby to auto jezdzilo na hiper paliwie i przybylo by moze 2KM, ba nawet i 5KM to nawet bym nie zwrocil na to uwagi, a 30-40gr /l robi roznice.
    Maicroft, ja tego nie neguję. Ale... 8)
    1. W kwestii formalnej - wskazanie pojedynczego przypadku (a nawet wielu takich) nie udowadnia tezy, że "wszystkie", right? :twisted:
    2. Kumpel kiedyś stanął w zimie w trasie, po zatankowaniu jakiegoś g* - mimo że stosowny dodatek do ON dodał. Wg teorii "wszystko jedno gdzie, przecież to z tej samej beczki/rafinerii/cysterny" - nie powinno być takiej sytuacji, nieprawdaż? :hmm
    3. Tam gdzie ja tankuję, Lukoil ma ceny niemal równe z Neste - a na Neste (jeszcze...) się nie sparzyłem (w odróżnieniu od Lukoila). To po co mię ta ruletka? :-)
    4. Nigdy nie twierdziłem, że paliwo z Lukoila to wyłącznie syf - jeśli takie odniosłeś wrażenie, to dementuję. Mówiłem jedynie, że miałem zastrzeżenia do konkretnych tankowań na konkretnych stacjach, i że dla mnie to powód, żeby sieć skreślić z mojej listy - tak samo jak tankowanie na różnych "bazach transportowych" itp.
  • Bobek88
    Drive
    • 2008
    • 65

    #2
    Podłączenie Radia

    SiemQa własnie kupiłem sobie radyjko Pioneer DEH 5000UB. Wszytko pięknie pdłączyłem itp.
    I mam problem taki ze gdy wyjme kluczyk ze stacyjki to nie mogę radia włączyć, i kasuje się jego pamięć, nie pamięta stacji, i jakie miałem podświetlenie, panelu.
    Powiedzcie co mogę z tym zrobić może jakoś źle je podłączyłem??
    http://bobek88.mybrute.com

    Komentarz

    • zurcio
      RS
      • 2008
      • 2046

      #3
      Bobek88, szukaj szukaj




      Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

      Komentarz

      • Bobek88
        Drive
        • 2008
        • 65

        #4
        Zmieniłem kable Czerwony z żółtym i to mi nic nie dało.
        A oto fotki mojej kostki:
        To które mam poprzełańczać aby było dobrze?

        A za pomocą tego zamieniłem połączenie, czyli połączyłem żółty z czerwonym i na odwrót. (Bez rezultatów).

        To wchodzi do radia:
        http://bobek88.mybrute.com

        Komentarz

        • ASGARD
          Ambiente
          • 2008
          • 123

          #5
          w pionierze masz wyjscie wtyki z kostki iso opisane jako BATERY ten wtyk musisz polaczyc z kablem zasilajacym wtedy jak przekrecisz kluczyk automatycznie radio musi ci sie zalaczyc wtedy bedzie dobrze i bedzie pamietalo wszystkie stacje
          CO NOWE AUTO TO NOWE..ALE MONDEO TEZ BYLO DOBRE

          Komentarz

          • Bobek88
            Drive
            • 2008
            • 65

            #6
            a który to kabel zasilający, bo tak jak mówisz batery to czerwony.
            http://bobek88.mybrute.com

            Komentarz

            • zpluta
              L&K
              • 2008
              • 1194

              #7
              Mam podobne radyjko i podobne do niego kabelki. Na drugim zdjęciu widać kabelki ze złączkami (tymi półprzezroczystymi). Zamień czerwony z żółtym (czyli podłącz żółtą jedną stronę z czerwoną z drugiej). I vice versa.

              U mnie pomogło, a żeby było śmieszniej, to wyczytałem to ze schematu przy instrukcji do radia. Lektura forum potwierdziła, że się nie mylę, a życie zweryfikowało pozytywnie.

              Sprawdź w instrukcji czy nie narysowali tam tego myku (u mnie obwiedzione przerywaną obwódką o ile dobrze pamiętam).

              P.S. Teraz czytam, że tak już zrobiłeś. Dziwne. W takim razie pozostaje chyba wziąć miernik i obadać, gdzie masz napięcie na stałe a gdzie po stacyjce. Z drugiej strony wydaje mi się to nieprawdopodobne żeby nie działało. Ktoś coś przerabiał wcześniej (tzn. np. pozmieniał kable w kostkach lub gdzieś w instalacji samochodu)?
              :

              Komentarz

              • Bobek88
                Drive
                • 2008
                • 65

                #8
                Niop ja tez właśnie znalazłem to w instrukcji że tak można zrobić, i to mi nic nie dało.
                Możliwe że ktoś coś pozmieniał.
                Bo nie wiem czy to normalne ale w samochodzie mam 3 złącza: Czarne, Brązowe i Czerwone.
                Czarne i Brązowe podłączam do radyjka a Czerwone mi do niczego nie służy (i wogole nie wiem po co one jest). Wcześniej jak miałem Grundika na kasety to wszystkie 3 wejścia wchodziły w radio. I przy starym radiu nie miałem tego problemu. Nie wiem w czym jest problem, może do elektryka pojadę :P.
                Do jutra daje sobie czas zrobienia tego. Mam nadzieje że ktoś coś poradzi
                http://bobek88.mybrute.com

                Komentarz

                • zpluta
                  L&K
                  • 2008
                  • 1194

                  #9
                  Skoro masz czas do jutra to moja rada taka: jeśli grzebałeś w kostkach, to poustawiaj tak jak było na początku. Bierzesz miernik i badasz, na którym kablu (od strony samochodu) masz +12V stale a gdzie po stacyjce. I teraz jakoś jeden z nich zapinasz tak, aby szedł na ten żółty a drugi, żeby szedł na czerwony. Ew. na odwrót.

                  Możesz też zrobić tak: znaleźć kabel, gdzie masz stale +12V i puścić go zarazem na żółty i czerwony kabel radia. Wtedy nie masz wyłączania kluczykiem - wszystko włączasz i wyłączasz samym radiem. Niektórzy tak wolą.

                  Trzecie złącze będzie do sterowania wyświetlaczem lub zmieniarką (nie jest niezbędne do działania radia). Dwa pozostałe są od zasilania i głośników.

                  P.S. Jak już rozwiążesz problem (nieważne, czy sam, czy z pomocą), to napisz co było.
                  :

                  Komentarz

                  Pracuję...